27.04.2011

hallå där :) Gårdagen var en utav dom mest händelserika dagen i mitt liv! Helt sjukt ska jag säga er. haha.
Först myser jag och Max runt lite på stan för att försöka få tiden att gå innan vi skulle iväg på det andra ultraljudet!
Åker hem sover en sväng sen åker vi mot Falun :) När vi kommer fram behövder vi inte vänta länga alls innan vi fick komma in. Lika fantastiskt som första ggn vi var där! Världens lyckorus när vi fick se våran snutt <3 Hon mätte bebisen och allt stod rätt till hon visade även en massa kul saker som hjärtat magsäcken vad som var vad när man verkligen inte såg. Sen när hon är klar var jag snabb och fråga om vi kunde ta reda på könet. Och absolut de kunde vi :D Vi väntar och väntar medans hon kollar runt lite mer. Tillslut flinar hon och tittar på oss och säger det är en liten flicka :D EN FLICKA !! :D Fjärilarna i magen hoppade runt som aldrig förr av lycka :D

Senare sitter vi på donken och fikar och Evelina berättar någonting som var sjukt kul vilket gör att jag skrattar som ett as och varvar med en massa hostande och rätt var det är SPYR jag rätt ut på golvet, haha. Helt sjukt! Var ingen fara med mig ja svabbade upp de där och var lika glad för det :P

Efter de skjutsar Evelina och Micke hem mig och vi tänkte ta ut Bosse på en nattpink. I samma ögonblick som jag öppnar bildörren skuttar en glad Bosse in och upp på mig(?) alltså hunden har tagid sig ut och kunde lika gärna ha sprungit bort med gjorde inte det :D Är så glad över att han kom hem igen han måste verkligen trivas med oss <3 Vet inte vad jag hade gjort om han varit borta? Kan inte ens tänka på det! Älskade Bosse <3

Så de var dagens händelse, inte direkt en vanlig Tisdag om man frågar mig.




Våran Prinsessa <3

 

Lilla Bosse myser i mammas knä <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0