24.04.2011

Idag åkte vi hem igen. Inte lika kul som att åka dit. Vi hade en underbar Lördag med släkt och vänner! Massa mat och massa dricka för deras del då, jag höll mig till annat :P Max såg ut att trivas hur bra som hellst med alla och de gör mig fruktansvärt glad! :) De var fullt ös hela natten medans jag låg och sov med öronproppar, haha. Jag la mig nog kring 01 kan ja tänka mig.

På hemvägen tog vi oss en liten roadtrip istället för raka vägen hem. Åkte in till självaste huvudstaden och kikade runt, där såg det verkligen ut som om det var sommar. Vi satte oss nere vid vattnet i en park där sjukt mycket folk satt och åt och drack. Hade varit mysigt att vara kvar där längre :) Sen tog vi en liten kik i Kista och jag fick tillbaka en massa minnen ifrån den tiden jag jobbade där. Saknar mina gamla jobbarkompisar men inte mitt liv jag hade där!

Sen åkte vi vidare mot Enköping och åkte in där för att kika vart Max gjorde lumpen, de var kul att få bilder till alla hans historier :) Verkligen en jätte mysig dag <3

Men nu är vi hemma och sitter i soffan och myser så nu tänker ja kramas men min Max ist för datorn.

So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0