23.04.2011

Nu har jag och älsklingen spenderat en natt hos min kära moster i Ösmo. Var en sjukt kul biltur hit igår, Patrik bestämde sig för att följa med ändå så han åkte med oss. Vi skrattade åt mycket och hade ingen riktig koll på hur vi skulle åka för att komma rätt med de gick hur bra som hellst :)

När vi kom fram satt alla och drack lite så Max och Patrik knäppte första biran medans ja tog mig lite påskmust :)
Jag trog mig undan rätt så tidigt för jag var så himlans trötter. Somnade nog ganska snabbt och vaknade upp av att påskharen ( min kära mor ) kom in och skrek - Nu har påskharen varit här KAKA KAKA(?).  Haha. Max som knappt vaknat än säger - Har påskharen(!) varit här och sagt KAKA KAKA(?). Hahaha, de var så sjukt kul :P

Nu drar vi in till Nynäshamn och myser runt nån timme sen hem och äta massa påskmat!


 

So long suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0