21.04.2011

Vaknade upp vid helt perfekt tid för att städa lite. Har bara lite disk i köket kvar och de ska bara plockas in :) hur skönt som hellst! Då checkar vi av det på listan att göra innan helgen - .

Nu får det bli en dusch innan jag och Evelina gör stan osäker och förhoppningsvis hittar någonting nytt till badrummet! De behövs verkligen nu när jag rensat bort allt jävla skit som inte hör hemma där, de blev helt tomt. haha.

Ikväll kommer Jossan och Emil hem :) Max syskon, ska bli så kul! Dom är inte hemma så ofta som man vill :P

På fredag natt eller lördag morgon åker vi till min moster i Ösmo och spenderar påskhelgen där. Mamma, Pappa och Jessica kommer redan att vara där när vi kommer. Och morbror, kusinerna med familj och alla andra underbara jag inte träffar varje dag <3 Längtar!!

So Long Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0