16.04.2011

Andra lediga dagen avklarad. Vaknade inte den tiden jag planerat men de gjorde inget. Åkte iväg med Evelina och Erika för att käka lunch, för min del blev det en fetaost panini :) Älskar den! Helt galet vad god den är. Jag vet inte om de är dom så kallade gravid hormonerna som gör att jag lätt skulle äta minst 3 om dagen! vafan nu vill jag ha en på ENGÅNG! Inte lätt inte. Sen åkte jag med Micke och bytte däck på Evelinas söta mammas bil, eller jag satt mest och tittade på. Rullade faktiskt fram ett däck åt honom :P Resten utav tiden satt jag och skrattade åt en grannpojk som inte var mer än en tvärhand hög och rullade runt på en dock barnvagn och hade jätte kul. Vagnen var för övrigt högre än självaste grabben vilket gjorde det hela sjukt underhållande. Ja tror nog han mest kollade så att däcken klarade av alla olika underlag då han rulla upp vagnen i skogen och rulla runt med. cool grabb de där. Efter de åkte vi ner på stan en snabbis eftersom hela den här gravidgrejen gör att jag växer en aning och inte kan ha mina trosor längre utan att dom spänner åt som korvskinn, ja ni förstår. Så ja laddade upp med bra många i storlek L, de ni. Blev även sminkad av en tant inne på Åhléns. Trevligt trevligt, hon berättade att jag hade varma toner i ansiktet. vad nu det betyder? haha. Sen myste jag med min kära Mamma hemma hos mig och Max och kikade på alla bebiskläder vi handlat hem och fått. Sen åkte vi hem till Mamma och Pappa och tittade på massa tv och bara halvsov i soffan. Blev även en film - V för Vendetta. Jag tycker den är mysig och gripande att se på! Den slutade kring 00.30 då gick jag och Bosse hem till oss. Så nu sitter vi båda här i soffan och kollar på Henrik Dorsin och skrattar lite, eller kanske inte Bosse han mumsar i sig lite tuggben men han är iaf med :)

Nu hoppas jag min Max dyker upp snart så ja får mysa ner mig med honom och somna sött innan ja ska upp och jobba med Nadja imorgon :) (även alla andra som jobbar på samma ställe, men mest Nadja) haha. Sen tänker ja gå hem till Joakim med en påse bullar och fika och kanske kika på någon film eller nått. Så God natt alla, dröm sött.

So Long Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0