14.04.2011

Kom hem från jobbet ca 02.00, fick världens välkomnande ifrån lilla Bosse ^^ Väcker Max och säger att ska man sova kan man ju klä av sig kläderna iaf. haha. Så söt han är min kärlek. Gick ganska bra på jobbet. Joanna gav mig en massa skratt och de är jue alltid possetivt! När vi skulle gå hem hämtade Joanna Manfred och så följde dom mig en bra bit på vägen. Söt den där jycken :)

Så nu ligger jag här i soffan bredvid min STORA kärlek som bökar runt i sömnen och lille Bosse som bökar runt vid fötterna. Ja har inte en aning om hur ja ska kunna bädda ner mig skönt med dom här små grisarna ^^ Vi trängs just nu isoffan om nätterna för i sovrummet står alla möbler till rummet brevid som är under mbyggnad så det är lite svårt att sova där. Imorgon börjar mina två så kallade lediga dagar, dom kommer bestå utav tvätt, tvätt och mer tvätt plus en massa städning. Men har man fått en torktumlare efter många månaders tjat och hundögon så är de bara te och vara tyst och tvätta :)

Vi beställde även hem lite lyxkläder till bebisen idag ^^ De är så skönt att jag och hjärtat gillar samma stilar på kläder och musik så de bara var till och klicka hem :) Titta va fantastiskt söta dom är!!




Men nu får de vara köp stopp på kläder till bebisen ett tag vi vet ju inte ens om de är en flicka eller pojke. haha.
Nej nu ska ja iaf försöka lägga mig skönt vid dom här grisarna och somna framför tvn. Guuud va jag önskar att de var en säng jag somnade i :P

So Long Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0