10.04.2011 - Ny start i bloggen!

Tänkte iaf försöka skriva lite då och då i bloggen efter som de är mycket som händer! Många fantastiska ting! Bor nu mera med min underbara pojkvän i ett underbart hus inte allt långt ifrån päronen mina! Helt perfekt måste jag säga. Så vad har hänt under tiden jag inte skrivit?

  • Vi köpte en super söt hund som fick heta Bosse, helt vild och galen.

  • Åkte med världens bästa Erik till Australien, Brisbane och var borta i 2 hela veckor. Det var de bästa jag gjort sådär spontant.

  • Förlovade oss den 15:e Januari <3


  • Blev Gravid och är nu i v15, vi är överlyckliga och vill bara ha våran lille NU NU NU! :D

 




Det går verkligen inte att låta bli att köpa kläder till Lillen <3 Ska försöka behörska mig lite, iaf tills vi vet vad det är.

I fredags fick jag reda på att en god vän till mig också är på tjocken och är beräknad 3 månader efter oss :D Så himla kul, bebismöten har vi redan bestämt !

So Long Suckers.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror ni får en flickbebis :D Längtar tills du kör igång med magbilder !! Dock får väl inte alla mage lika fort som jag . Jag blev ju fet direkt :D Haha !

2011-04-16 @ 16:58:05
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0