11 Maj.

Var nere på stan med Dimitri och käkade på kina, riktigt göt, men fick snuskigt ont i magen och var tvungen att åka hem efter maten. Trök, men men. Så nu ligger jag här i sängen och väntar på att ett nytt avsnitt utav The hills ska komma ut ^^  Grattis Jonas, hurra hurra hurra. Kusinen min fyller idag. Komme rinte riktigt på hur mycket just nu :P sry. haha.

Imorgon är de min dag :) Jag kan inte föreställa mig att för 20 år sen låg jag i mammas mage. Helt sjukt att de redan är 20 man fyller. Men kul är det! Blir tårta imorgon för mina nära och kära, iaf dom som kan komma :)

Onstad - förlänga naglarna så dem är fina när ja åker iväg på fredag!

Fredag är de raw kryssningen ÄNTLIGEN! Har väntat länge nu :) JÄÄÄJ.

So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0