230109

Då var det natten till Fredag då, eller ska man säga natten på början utav Fredagen ? Den var klurig. Ligger iaf i sängen nu och har läst en hel drös med olika bloggar. Har tvn på i bakgrunden som alltid ifall någonting bra skulle dyka upp, vilket det nästan aldrig gör på nätterna.

Efter jag kom hem ifrån älsklingen idag åkte jag och mami till affären för att inhandla lite mat+en glass för hemfärden ifrån affären (; Kom hem tog en cigg med mami och papi sen gick jag in och umgicks med min underbara lillasyster Jeska. Jag hjälpte henne leta nummer till olika festlokaler som inte är allt för lätt att hitta i denna stad. Eller så är det de bara att vi inte vet hur? hm. Sen ringde Erstin som fick jobba en timme extra och sa att hon var på g hem så jag slängde i mig lite mat och gick vidare hem till henne. Vi kollade film och skvallra om allt kul vi kom på. -Felicia vi saknar dig(!) vi är ingen trio utan dig! :(

Imorgon/idag/efter jag sovit, bär det av till Borlänge för att för min del fönstershoppa men kanske lyckas få med mig någonting hem om "lönen" tilllåter. Det återstår att se. hoppas...

Jag hoppas även på att Marre vill med till Borlänge, ska ringa henne imorgon och övertala henne (;
Nej nu ska jag somna framför tvn och vakna upp utav ett sms ifrån Erstin när det är dags fär mig att gå upp. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0