200109

God morgon ? Nej den var inte allt för god! vaknade med en cp känsla imagen(ganska högt upp ,där revbenen går ihop vid brösten) som om någon hade spättat mig på ett stort spjut. Svårt att andas hade jag också! Som tur var att mami var vaken så ja ropade och hon fick hämta någon tabl. som funkade snabbare än jag ha tänka. Helt galet fort gick det.

 Kunde iaf inte somna om efter att legat med kolosal smärta, så jag slog igång tvn och på med 5:an och kolla på det evigt underbara Vakna! med the voice. Så sjukt bra! När jag bodde i Sthlm kunde jag tillochmed gå upp frivillligt 06.30 enbart för att inte missa rogrammet. haha. me like! Nu ska jag nog springa in i köket och göra min en kebab med bröd (: smaskens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0