190109

Måndag kväll och CSI Miami rullar i rutan följt utav spännande Cold case! Det är så mina måndagar brukar se ut, och gör även denna. Annars under dagen klev jag upp när klockan ringde och klädde på mig. Gick och mötte min underbara Erstin på samma ställe som alltid - Korsningen! Inte många som vet vilken men vi gör(; Vilket är ganska bra eftersom de är vi som träffas där, haha! Vi vandrade ner på stan för att uträtta våra "vuxen sysslor", skriva på nya arbetsintyg, lämna papper på banken, snacka med frisören om vad som blir bäst för håret(vilket vi aldrig gjorde förut, då körde vi bara på och sket totalt i hur håret blev) och gick in till LudvikaHem för att diskutera byten utav lägenheter. Vi kändes oss duktiga när vi väl avslutat de sista ärendet. Mitt upp i allt stöter vi på Kricke(!) en riktig överraskning^^ Vi gled runt lite sen tog vi alla sällis hem, eftersom vi alla bor på samma ställe. Ja, jag gick ju inte riktigt ända hem men nästan, följde med Erstin upp till hennes lägenhet och chilla framför tvn ett tag, medans Erstin försökte diska utan vatten (; HAHA! En jäklans tur att vattnet kom igång igen!

Efter ett tag ringde mami och sa åt oss att kliva ut för nu väntade Borlänge, jag skulle hämta min efterlängtande väska med allt i. Och mami skulle lämna luren på lagning. Vi tog oss en snabb kik i affärerna sen en UNDERBAR Chai Latte på wayne's coffee följt utav allt skvaller vi kom på (; Sen en galen utflykt på Ica kvantum där vi inte hittade någonting alls, förutom godis! Väl hemma igen käkade vi kebab med bröd (hemmalagat) och mammas underbara tomat/vitlök sås. Shit vad den blev god!

...Så nu sitter jag här i sängen men tvn på och min söta dator i knät , och kikar runt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0