170109

Hej hej hallå! Mässan var riktigt rolig igår, blev dock inte så mycket prylar med hem, tog bara de roliga sakerna och de fanns det inte så mycket av. hehe.
Vi satte oss i bilen för hemfärd vit 15.00 och var hemma vid 19.00. Då fräscha vi oss lite och fick skjutts utav grannen till Kinatown där vi
beställde mongolisk buffé.
Mamma och Pappa tipsade mig om det. Hade aldrig käkat det förut. Det var super mysigt och super gott! Man fick plocka vad man
ville (som alla vet när de är en buffé) sen gick man
till nästa bort och där blandade en utav personalen till den grillsåsen som passade bra till de man hade plockat ihop sen överlämnade man det till
 grillkocken som woka ihopp allt på en stor grill.
Det vart UNDERBART gott! Mamma och pappa hämtade flera ggr men jag hade öst på så mycket första ggn så de blev bara en omgång:P Gick ju självklart och
plockade på frukt buffén efterde. Jag kan inte motstå goda frukter (: Våran servitör var jätte rolig,
han hom och frågade om det fanns någontin mer han kunde göra, så skoja mamma till de och sa - ja, du kan trolla(: 
Och mycket riktigt det kunde han :P Han trollade bort en utav mammas cigg, fast vi tre visste redan hur de tricket görs, men det var kkul ändå!
Efter några öl och mammas glas rötjut tog vi en taxi hem. Väl hemma satte ag mig och knåpade ihop Marias alla paket hon ska få utav mig (:
 Men är inte klar än 
ska ner på stan med mamma och köpa någoning fint+ett fint kort innan hon skjuttsar mig till henne i Borlänge.
Det kommer bli en dunder kväll de känner jag på mig! Mat, dryck, dans, prat och ett helt gäng med goda vänner!!

Erstino jag hoppas verkligen du får byta bort din jobbtid så du kan följa med,
är ju ingen riktit riktig fest utan dig :( Fan att de skulle bli så här, vi som sett fram imot detta så länge!
Jag hoppas VERKLIGEN det löser sig. Jag sitter som en tog och väntar på att du ska ringa och bara ösa goda nyheter
på mig! Jag vill ha dig dääär!!


oh jag glömde nästan! - VAD I HELVETE TÄNKER NI MED!!! Alla som kollar på let´s dace VET och SER att Laila, Morgan och Magnus
 är fan så mycket bättre än Isabella(blondinbella) 
Jag blir så jävla förbannad när folk bara röstar för att hon/han är deras "idol". Det är en tävling om vem som DANSAR BÄST
och inte någonting annat. Visst har hon förbättrats en aning men inte fan dansar hon bättre än Laila?? Förvånar mig
inte om Isabella vinner bara för att ni som röstar gillar henne, jag har inget imot henne men vafan LET´S DANC säger det er ingenting - DANS TÄVLING!
Skulle det vara så att hon blev bättre än dem andra vilket hon inte är nu så är det självklart att hon ska vinna.
Men i nuläget ska hon inte ligga på första plats.



Nej nu väntar ciggen.


 


Kommentarer
Postat av: LOO

Tävling på bloggen!

2009-01-17 @ 15:17:42
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0