150109

Tårtkalaset hemma hos grannen Louise var riktigt trevligt och tårtan var helt underbar! Och fin bil hade hon fått i present dessutom, riktigt avis blev jag(!) och riktigt glad för hennes skull. Vi satt där och tjålade lite om allt vi kom på, och jag pysslade ihopp en fin ros utav servetten jag inte använt och gav den till henne (; Känner mig snäll idag.

Har precis plockat fram morgondagens outfit, tog inte lång tid för Jessica  tipsa mig om vad jag skulle ha(: Thx!
Nej nu måste jag nästan sova, vi åker 07.00 till Jönköping imorgon, så jag lär få min skönhetssömn. God natt!

btw, tog bort designen igen, blev trött på den ganska så snabbt. Tror jag kommer hålla den enkel i fortsättningen, men det vet man aldrig med mig. haha!




Kommentarer
Postat av: Louise

tack för de fina presenterna som var aldeles för mycket. Och tack för den fina rosen:) Det var kul att ni kom förbi :)

2009-02-01 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0