150109

Hej, vaknade nyss så ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig, medans Findus(katten) springer runt och spanar överallt. Ja så vad händer idag då ? Jo Louise fyller 18 så de bjuds på tårta, sen ska jag plocka ännu mer på rummet, vill ju få det klart snart! De är inte det att det är stökigt utan jag ska bort med min syrras möbler eftersom hon tog över mitt rum och mina grejer när ja flyttade till Sthlm, vilket hon fick (:
Så ska jag försöka göra allt för att få "hennes" (mitt) rum att kännas som mitt och inte som om jag sover i hennes rum för en stund. De ska allt gå! När de blir klart kommer det vara stiligt och mysigt, trust me! (:

Imorgon bär det av till Jönköping med mami, vi ska på mässa. Kulkul! Ska samla på mig alla gratis prylar som finns. haha. Men just nu ska jag ut och tjåla skit med henne, hon är hemma på lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0