060209

Fredag kväll  :)  Gjorde om på rummet igår, tog bort en massa möbler  och satte in ett hörndatabord ist. Blev riktigt bra. Inte fan är det lätt att skryva ihop ett databord när man inte vet hur det ser ut, haha, men jag och mami hade bra kul - DO IT! - WE CAN DO IT!!! hahah. Fy satan vad kul vi hade.
Var nyss iväh på Dollar och köpte mig runda korgar med lock till alla olika sorts bröte. Köpte mig två nya nagelack också, ett svart och ett rött. Nice,nice. Erstin var här idag och glodde tv med mig, vi skjuttsade hem henne efter vi hade varit och hanldat men förhoppningsvis dyker hon upp igen innan hon börjar jobba. ^^
Så nu är det bara jag och mami hemma och myser, jag sitter inne på rummet med tända ljud och en kopp kaffe, mami ligger ute i soffan och gäser, men vi kan bara slappa till kl19.00 för då blir det matlagning!  Nu hör jag ljudet utav The Big Bang Theory ifrån tvn bakom mig, ska lägga mig isängen och glo på det. Attans hade redan sett detta avsnittet, men de är så bra så det gör inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0