020209

Spänningen är olidlig, har nyss färgat håret på Erstin som varit blond och nu blir brunett ;) Hon är rå het i mörkt hår^^
Jag sitter framför tvn och kollar på Greek reprisen från igår, me like!
Har jobbat både fredag och lördag, helt okej förutom att jag var lite lätt bakis på lördagen eftersom jag egentligen inte skulle jobbat men ryckte in ändå! Igår var jag ner och kollade på Alice, Robin och Kevin från idol, hann inte med och se dem sjunga men såg dem signa album och passade även på att ta för mig gratis burgare ;) Efter det  kom Felicia hit en sväng och hälsade på, de var trevligt! Hon åker hem till Sthlm idag, saknar henne redan :(  Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på att Erstin kommer ut ur badrummet med brunt hår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0