yes.

Då var det klappat och klart! Mopped är såld om bara några dagar, dom kom förbi nyss och ville kika på den igen och då bestämde dom sig för att dom ville ha den :) Är aldrig fel med lite extra kosing(!) Nu kan jag äntligen laga min AS snygga kärringbike, jäääj. Hoppas bruden som får den i konfermatinos present kommer ha liga mycket glädje utav den som jag och mina kompisar hade :) Kommer nog få en liten tår i ögat om jag ser den stå parkerad på stan eller någonting liknande, de har ju faktiskt en gång i tiden varit min lilla ögonsten!! <3 Men den (Udden) förtjänar bättre än att stå i garaget helt ensam.

Snart börjar Big Brother, går inte att missa. Vi har tradetion här hemma, jag och Jeska på hennes rum ca 22.43 -00.45.
Vi har inte missat många avsnitt vi inte ;) Vi är kanske lite för mycket BB fanatiker^^

So long suckers

Kommentarer
Postat av: erica

Hej, har du tid att träffas på måndag kanske? funderar på att stanna måndag också..Du kan ju sms:a el nått gumman =D annars tar vi det i sommar! kramen

2009-04-29 @ 21:59:50
URL: http://tresjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0