8 April ^^


Vaknade till helt uppfriskande och kände att denna dag var en dag med glatt humör! Kollade schemat igår för hur jag jobbar denna månad, och de var en helt del mot var det varit. Kalas bra tycker jag ^^ Behöver ju pengar :D

 Nu är det inte alls långt kvar tills Johanna kommer hem ifrån sin semester och Thessie besöker oss här i ljuva Dalarna! De kommer bli ett par sjukt roliga veckor :D Som det alltid blir när Thessie dyker upp! Wiiiie.

Och snart fyller jag 20 bara en månad kvar(!) de är helt sjukt, jag tycker jag nyss fyllde men tydligen inte. haha. Våren smyger sig sakta på, de gillas! Jag kan ju inte neka till att jag gillar att vakna upp på morron och se att solen ligger på :)

KALAS!! Åter till min 20 års dag, vad ska man hitta på ? Jag vill ju ha lite fest med nära och kära iaf :D De ÄR ett måste!

8 April 2009 var en härlig dag, de ska jag alltid minnas!
So Long Suckers


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0