28 April

God morgon, vaknade nyss och såg att jobbet ringt när jag som. Undra om dom ville att ja skulle jobba idag (?)
Drog igång tvn när jag vaknade och blev lycklig när jag såg att Mtv har Marathon utav Ron's House. Vilket är skit bra!!
Drömde att ja fick moppen såld inatt, hoppas de blir så idag. Skulle vara underbart, behövs alltid extra kosing!

Juste min hand! I söndags när ja jobbade skulle jag in i frysen och hämta pommes, dörren åkte igen så ja sparkade upp den för att ja skulle kunna komma ut :P Blev inte riktigt som jag tänkte iaf. Dörren flög tillbaka lika sabbt igen och mosa min hand! SMÄRTA! Höger hand svullen och skakis så Sara körde upp mig till akuten, där satt jag i två och en halv timme för att få reda på att de bara var en stukning, hmm? Jaja de var väl turen i oturen. Så ja har lindad hand + två utav fingrarna. Börjar redan kännas bättre så jag hoppas de är helt OK på Valbort iaf :D Jäääääj.

Nej nu får vi se när Erstin vaknar ska försöka fp henne hem till mig för jag är jäkligt sugen på KUBBPREMIÄR!!!
Gogogo Erstinooo :)

So Long Suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0