27 April

Måndag idag, min första lediga dag utav elva st :) En familj var och kollade på min moppe idag, förhoppningsvis blir den såld snart (!) Så satt jag nyss och kikade på Ballar av stål och såg min lilla söta vän  Erica - http://tresjulie.blogg.se/ blev utsatt för Martin Sonebys "Citysport" men du skötte dig bra Erica, det vet du redan att jag tycker (Y) Var ju tvungen att kontakta dig direkt efter jag såg dig förvirrad på tv ;) Satt bara och gapa när jag såg att de kom upp. haha. Skönt att inte jag jobbade den dagen :P Jag hade verkligen inte skött de så lungt som Erica gjorde. Verkligen tummen upp för dig!!

Satt och funderade nyss och insåg att valborg närmar sig och tätt efter det Erstins BIRTHDAY!! Och tio dagar efter det min egen :) Inte långt kvar nu. Så har vi turen att ha Tesma med oss ihelgen som även tar med sin karl, ska bli kul att träffa honom. Nej nu väntar Big Brother i Jeskas rum och sen sovtime skulle jag tro :)

Ska ringa Mr.D efter BB och säga god natt <3

So long suckers

Här har ni klipper som Erica var med på, Hon är den söta som står vid ett STORT American express kort :)

http://www.youtube.com/watch?v=yahyEfS3FBw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0