20 April

Måndag idag. Fick ett sms i morse ifrån Maria som undrade om jag vill ta hand om hennes hund idag, och självklart ställer jag upp det vet hon :) Så hon kom hit och lämnade av sötaste hunden i världen Wolfram, så nu har vi gått på en promenad till Knutsbotjärn där vi kastade pinne och badade lite. Så söt han är, och kul såg han ut att ha. Roligare än att ligga på Marias jobb iaf ^^  jag sitter och leker lite med Wolfram och bollen, så livat är det allt. Så har vi varit ute på gården och lekt ett tag också. Tänkte att vi snart skulle ta oss en promenad till. De är så kul med hund, längtar tills jag flyttat hemifrån och förhoppningsvis får råd med min egen lilla jycke :) Då har Wolfram någon att leka med! Wie.

Nej nu ska ja leka lite mer.
So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0