14 April.

Tisdag, Vaknade upp i Grängesberg och solen lyste tog mig en cigg och satte mig framför tvn. Sen tog jag en sväng med Nattalie ner till "byn" och mami hämtade upp mig. Åkte direkt hem och skuttade in i duchen. Sen körde mami ner mig och Erstin på stan för att handla cigg och kolla på när pojkarna spelade biljard. Vi gick vidare därifrån till Donken och Erstin bjöd på kaffe och bulle :) Sen hämtade vi upp hunden Don och begav oss hem!

Så nu sitter jag hemma i soffan på Jeskas rum ochkollar på tvn kanal 400= BIG BROTHER!! Underbart kul att titta på även om man vet hur det slutar. Haha.

Snabb uppdarering utav helgen, Fredag blev det utgång med gänget ner till Underbar och det var helt okej. Så hade vi turen att  Kricke körde hem oss :) Tack igen!! ^^

Lördag kväll blev det Kultiration i Borlänge med Dimitri Sofie Knoppen Lars och Nille. Riktigt trevligt faktiskt.


Nej nu ska jag kolla vidare på Big Brother.

So long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0